16 תשובות
לא אכפת לי.
לי יש את הטלפון שלי.
וואי ממש לא זה כולה טלפון
מה? ממש לא, כל עוד אני יכולה לתקשר איתו שיהיה גם עם גלאקסי 2 מצידי
למה שיהיה אכפת
מה? למה שישנה לי איזה טלפון יש לך?
וואוו רמת השיטחיות פה תמיד מפתיעה אותי
ממש אבל ממש אבל ממש לאאאא!!!
לא. מה הקשר לפלאפון?
בכלל לא
לא
לא מוריד בכלל
לא לי יש נוקיה ככה שזה מה זה לא משנה לי
לא אכפת לי בכלל
כולה טלפון
שואל השאלה:
טוב
לי זה כן מוריד לי יודעת למה ואין צורך ליכתוב שאני ילדה קטנה
מה זה משנה, הטלפון שיש לך לא מגדיר אותך בשום צורה, ומי שמסתמך על ''איזה טלפון יש לך" אז הוא פשוט שטחי ורדוד