8 תשובות
אני דתי לשעבר אז...
אנונימי
שמרתי כמה שבתות בחיים שלי...
עשיתי והיה נחמד מאוד סך הכל
לא מאמינה ואני די אנטי דת אז פחות...
ניסיתי נחמד
אין לי סיבה שלא אבל תכלס זה לא ישנה את הדעות שלי סתם לנסות משהו חדש בלי התחברות לדת או משהו גם קידוש לא אכפת לי לעשות אבל אני לא מאמינה בזה
תלוי באיזה מוד אני.. אבל בעיקרון? מה יש לי להפסיד?
אם היו מציעים אז לא,
אם היו מבקשים אז סביר להניח שהייתי מנסה.