13 תשובות
כי אנחנו אינטליגנטים,אנחנו מבינים שהטבע הוא עוין ואם נחבור אחד לשני יהיה לנו כוח יותר גדול
אנונימי
חחח אז אני חיה ?
שואל השאלה:
נכון,
אבל גם חיות אחרות אינטילגנטיות מספיק כדי להבין את זה, לדוגמה קבוצת אריות שתוקפת חיה מסויימת ביחד - הן מבינות שהן מספיק חכמות כדי להשיג לעצמן אוכל בצורה מחוכמת, ובכל זאת הן גם מסוגלות להרוג אחת את השנייה אם אריה מסויים לקח לעצמו יותר מידיי בשר.
נכון,
אבל גם חיות אחרות אינטילגנטיות מספיק כדי להבין את זה, לדוגמה קבוצת אריות שתוקפת חיה מסויימת ביחד - הן מבינות שהן מספיק חכמות כדי להשיג לעצמן אוכל בצורה מחוכמת, ובכל זאת הן גם מסוגלות להרוג אחת את השנייה אם אריה מסויים לקח לעצמו יותר מידיי בשר.
אנונימי
שואל השאלה:
את יצור חי.
את יצור חי.
אנונימי
הא תודה שאתה מעדכן אותי
תלוי בחיה. אריות הם ממשפחת החתוליים, כלומר כל אחד מהם חי לבד. כי יש להם יכולת לצוד לבד. בני אדם, לעומת זאת הם כמו כלבים, כלומר חיים בלהקות.
ולא רק אנחנו. יש הרבה חיות שחיות בלהקות. לא שמעת על עדר? של איילים, למשל? על להקת דולפינים? כל החיות הללו הן חברותיות.
ולא רק אנחנו. יש הרבה חיות שחיות בלהקות. לא שמעת על עדר? של איילים, למשל? על להקת דולפינים? כל החיות הללו הן חברותיות.
שואל השאלה:
ובכל זאת, כלבים, איילים ורוב החיות שנמצאות בקבוצה, עדר לא משנה מה יכולות להרוג אחת את השנייה על דברים שטותיים, סתם ככה, ללא רחמים.
ובכל זאת, כלבים, איילים ורוב החיות שנמצאות בקבוצה, עדר לא משנה מה יכולות להרוג אחת את השנייה על דברים שטותיים, סתם ככה, ללא רחמים.
אנונימי
לא כולם חברותיים.
אני יכולה להגיד שאני כן
אני יכולה להגיד שאני כן
לבני האדם יש חמלה ורגש.
אנונימי
כי בני אדם שורדים בזכות החברה?
רוב החיות שנמצאות בעדר לא תהרוגנה זו את זו בגלל דברים שטותיים כגון: הוא חתך אותי בכביש, הוא הסתכל על החברה שלי, הוא לא בא לי טוב בעין.
יתר על כן, פעמים רבות, ריב בין חיות מסתיים בהכרזת עליונות של אחד המשתתפים. ראית פעם כלבים רבים? בסופו של דבר, אחד תופס "בכאילו" את הגרון של השני. זו הכרזת עליונות. ההכרזה הזו מספיקה, אין צורך להמשיך מעבר לה.
על אילו "דברים שטותיים" אתה מדבר?
יתר על כן, פעמים רבות, ריב בין חיות מסתיים בהכרזת עליונות של אחד המשתתפים. ראית פעם כלבים רבים? בסופו של דבר, אחד תופס "בכאילו" את הגרון של השני. זו הכרזת עליונות. ההכרזה הזו מספיקה, אין צורך להמשיך מעבר לה.
על אילו "דברים שטותיים" אתה מדבר?
לא יודע תשאלי את החברים שלי מג'ואריש הם יענו לך
דבר בשם עצמך
באותו הנושא: