5 תשובות
תגידי למורים שלך . ממש לא בסדר
תגידי להנהלה או למחנכ/ת, ואל תקני ספרים חדשים עד שיחזירו לך
תגידי שגנבו לך ושהמורה לא תתן לאף אחד ללכת עד שיביאו לך את הכסף,זה מה שהמורה שלי הייתה עושה
תשאלי אותם אם הם ראו מישהו לוקח..
אולי זה אי הבנה?
אולי זה אי הבנה?
פעם מישהו גנב לי משהו יום אחרי יום אז ביום השני התסכלתי עליו דרך החלון מחזיק את החפץ שהוא גנב לי, ניפצתי אותו ורצתי אחרי מדמם. סוף יום אפילו הצלחתי "להניח על יד".
הגניבות פסקו.
לא, את לא צריכה להגיע לכדי אלימות אבל תעשי אקט מחושב וזה יעבור. אל תשבי בשילוב ידיים ותצםי שבני אדם יפסיקו להתנהג כבני אדם.
תערבי הורים, את ההנהלה, תבדקי במצלמות וכו.
הגניבות פסקו.
לא, את לא צריכה להגיע לכדי אלימות אבל תעשי אקט מחושב וזה יעבור. אל תשבי בשילוב ידיים ותצםי שבני אדם יפסיקו להתנהג כבני אדם.
תערבי הורים, את ההנהלה, תבדקי במצלמות וכו.
באותו הנושא: