73 תשובות
ראיתי את זה. כן. סדר עולמי חדש
מה???
אנונימית
ידעתי את זה מזמן בוקר טוב..
יש בכל מקום אפשר לראות את החמש ג'י והמסורות של החמש ג'י אפילו במקומות הכי קטנים כמו יישובים.
יש בכל מקום אפשר לראות את החמש ג'י והמסורות של החמש ג'י אפילו במקומות הכי קטנים כמו יישובים.
צריך לעשות מחאות ויש המון בפייסבוק שאתם יכולים לעקוב אחריהם.
לא הבנתי
אתם חושבים שהורגים אותנו ואתם כאלה שאננים ופשוט נמצאים בטלפון??
אתם חושבים שהורגים אותנו ואתם כאלה שאננים ופשוט נמצאים בטלפון??
אנונימית
בארץ ישראל יש את הכי הרבה חמש ג'י והארץ שלנו הכי קטנה!
במדינות אחרות מחאו ועשו הפגנות אז הסירו להם את החמש ג'י וזה מה שאנחנו צריכים לעשות.
במדינות אחרות מחאו ועשו הפגנות אז הסירו להם את החמש ג'י וזה מה שאנחנו צריכים לעשות.
אנונימית אין מה לעשות אנחנו אחדים לא יקשיב לנו.
שואל השאלה:
אני מפחדת עכשיו..:(
גם ראיתי שבבת ים עוד ילדים נדבקו בקורונה
וגם בירושלים וכל מקום
למה פתחו את הבתי ספר
מה הם רוצים להרוג אותנו
אני מפחדת עכשיו..:(
גם ראיתי שבבת ים עוד ילדים נדבקו בקורונה
וגם בירושלים וכל מקום
למה פתחו את הבתי ספר
מה הם רוצים להרוג אותנו
אנונימית
שואל השאלה:
כןן תראו יש עוד סרטון שראיתי הבן אדם מה זה הלחיץ אותי כמעט בכה
כןן תראו יש עוד סרטון שראיתי הבן אדם מה זה הלחיץ אותי כמעט בכה
אנונימית
שואל השאלה:
:(
:(
אנונימית
שואל השאלה:
אבל איך זה קורה ואף אחד לא יודע? במקרה ראיתי ביוטיוב
אבל איך זה קורה ואף אחד לא יודע? במקרה ראיתי ביוטיוב
אנונימית
שואל השאלה:
אה הם בטח ימציאו חיסון לקורונה וירצו להכניס לנו דברים לגוף וגם הזה בסרטון השני ששלחתי אמר ששמים דברים במים שלנו
אה הם בטח ימציאו חיסון לקורונה וירצו להכניס לנו דברים לגוף וגם הזה בסרטון השני ששלחתי אמר ששמים דברים במים שלנו
אנונימית
אני לא יכולה לראות כרגע, מה יש בסרטון??
כי כולם בעולם כמעט שטופי מוח ומהופנטים.
הכל בעולם כמעט נשלט על ידי האילומינטי..
הכל בעולם כמעט נשלט על ידי האילומינטי..
5g לא מזיק כמו גם דורות 4, 3 ו2.
כל פעם שיוצא דור חדש יש פייק ניוז שכולנו נמות מרמת קרינה גבוהה אבל זה בולשיט, זו קרינה אלקטרומגנטית בלתי מייננת, משמע היא לא עושה שינויים במבנה האטום, משמע היא לא מסוכנת.
שימו לב שאין פיזיקאי אחד בעולם שחתם על מחקר ש5g מסרטן/פוגע באדם.
כל פעם שיוצא דור חדש יש פייק ניוז שכולנו נמות מרמת קרינה גבוהה אבל זה בולשיט, זו קרינה אלקטרומגנטית בלתי מייננת, משמע היא לא עושה שינויים במבנה האטום, משמע היא לא מסוכנת.
שימו לב שאין פיזיקאי אחד בעולם שחתם על מחקר ש5g מסרטן/פוגע באדם.
אמאלה אבל למה עושים את זהה
שואל השאלה:
ומה עם הסרטון השני תראה מה הוא אומר שמזהמים לנו את המים מרססים דברים כל מיני
ומה עם הסרטון השני תראה מה הוא אומר שמזהמים לנו את המים מרססים דברים כל מיני
אנונימית
שואל השאלה:
וזאת ששאלה מה יש בסרטון סליחה אבל מסובך לי להסביר חחח
וזאת ששאלה מה יש בסרטון סליחה אבל מסובך לי להסביר חחח
אנונימית
לא מזהמים את המים זה הכל שטויות
הכל תאוריות קונספירציה בלי הוכחות
היו כאלה בעבר ויהיו בעתיד
שואל השאלה:
אני מה זה מפחדת פתאום חחח
אני מה זה מפחדת פתאום חחח
אנונימית
שמו חולדה ליד חמש ג'י ואחרי 8 שעות היא מתה וראו שיש לה גידול ענקי בראש.. מסכנה..
גם זה לא חוקי..
הקרינה עובדת על מים והגוף שלנו מלא במים.
במוח יש הכי הרבה מים ובגלל זה זה דופק אותו.
גם חקרו את זה שפעם הם השתמשו בחמש ג'י ככלי נשק נגד אוייבים.. עכשיו הם עושים עלינו את זה וכי אנחנו יהודים לנו יש את הכי הרבה קרינה בכל העולם. צריך לעשות משהו!!!!
צריך למחוא נגד ביבי גם כי הוא חבר 32 בבונים..
גם זה לא חוקי..
הקרינה עובדת על מים והגוף שלנו מלא במים.
במוח יש הכי הרבה מים ובגלל זה זה דופק אותו.
גם חקרו את זה שפעם הם השתמשו בחמש ג'י ככלי נשק נגד אוייבים.. עכשיו הם עושים עלינו את זה וכי אנחנו יהודים לנו יש את הכי הרבה קרינה בכל העולם. צריך לעשות משהו!!!!
צריך למחוא נגד ביבי גם כי הוא חבר 32 בבונים..
אני ידעתי את זה על חמש ג'י ועל האילומינטי מלפני חצי שנה שנה.
עוד אמרו לי שלא ישימו לנו והכל טוב ואני ידעתי שזה יגיע למצב הזה לפני שהם הגיעו לפה.. גם חזירה שמחזירה ידעה וקראתם לה משוגעת.
זה שטויו
בעתיד הם ישימו לנו שבבים תתכוננו.
שואל השאלה:
לא הבנתי
על הגרטה הזאת אנשים ידעו לעשות הפגנות על זה שהעולם יהרס עוד מיליארד שנה אולי
אבל על זה שרוצים להרוג אותנו כרגע כל העולם שותק
על זה שאסור שורטים בבית ספר זה בנות יודעות למחות אבל על זה שאנחנו הולכים למות לא אכפת
לא הבנתי
על הגרטה הזאת אנשים ידעו לעשות הפגנות על זה שהעולם יהרס עוד מיליארד שנה אולי
אבל על זה שרוצים להרוג אותנו כרגע כל העולם שותק
על זה שאסור שורטים בבית ספר זה בנות יודעות למחות אבל על זה שאנחנו הולכים למות לא אכפת
אנונימית
הם ישימו לכם אולי בחיסונים את השבבים.
כי אנחנו צריכים למחוא מה נראה לך למי אכפת מאיתנו
כמו שלי לא אכפת מאף אחד חוץ ממי שאני אוהבת....
אני אשכרה דמעות בגלל זה
יש לנו חרא מדינה ואם הייתי יכולה הייתי עושה הכל בשביל שזה לא יקרה
באמת שאם הייתי יכולה הייתי עוברת לחול ממש עכשיו
עריכה: על מה המינוס אנשים
יש לנו חרא מדינה ואם הייתי יכולה הייתי עושה הכל בשביל שזה לא יקרה
באמת שאם הייתי יכולה הייתי עוברת לחול ממש עכשיו
עריכה: על מה המינוס אנשים
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה לא רק בישראל
אבל זה לא רק בישראל
אנונימית
שואל השאלה:
יואו תראו את הרב אמנון יצחק חחח לא חשבתי שהוא יחשוב ככה
יואו תראו את הרב אמנון יצחק חחח לא חשבתי שהוא יחשוב ככה
אנונימית
העולם הזה רגיל למה שהוא רגיל.. ''עדר עיוורים'' אם אמרו להם מגיל קטן ככה אז זה צריך להיות ככה יענו. אם כל דבר שמספרים להם בתקשורת אז מאמינים וזה נכון וככה
אבל ממש לא!
אם הייתי אומר לכם לפני שנה שתגיע מגפה על כל העולם ''מגפה'' כן? בולשיט מבחינתי אבל שיהיה.. הייתם מאמינים? הייתם קוראים לי מפגר ומשוגע
אז עכשו שכולם אומרים לכם יותר מ100 אלף איש בארץ ועוד מיליונים בעולם שיהיה סדר עולמי חדש ורוצים לדלל את האוכלוסייה וזה הולך להיות שואה עולמית אתם גם תחשבו שאנחנו משוגעים.. אבל בסוף תגלו את האמת וזה יהיה מאוחר מדיי
יש לא מספיק הוכחות בקבוצה בפייסבוק עם 35+ אלף איש חילונים דתיים ומכל סוג.
גם פרופסורים ואנשים כאלה אחרים והרב אמנון יצחק למי שמאמין בו ולא אמר את זה.
תתעוררו כבר.. אפילו ביבי אמר ''סדר עולמי חדש'' ומשחק אותה כאילו הוא לא יודע
אמר בעצמו שרוצים להחדיר יענו צ'יפים חיישנים כאלה לילדים שיענו יזהירו אותם וזה.. יאללה נו בחייאת
אבל ממש לא!
אם הייתי אומר לכם לפני שנה שתגיע מגפה על כל העולם ''מגפה'' כן? בולשיט מבחינתי אבל שיהיה.. הייתם מאמינים? הייתם קוראים לי מפגר ומשוגע
אז עכשו שכולם אומרים לכם יותר מ100 אלף איש בארץ ועוד מיליונים בעולם שיהיה סדר עולמי חדש ורוצים לדלל את האוכלוסייה וזה הולך להיות שואה עולמית אתם גם תחשבו שאנחנו משוגעים.. אבל בסוף תגלו את האמת וזה יהיה מאוחר מדיי
יש לא מספיק הוכחות בקבוצה בפייסבוק עם 35+ אלף איש חילונים דתיים ומכל סוג.
גם פרופסורים ואנשים כאלה אחרים והרב אמנון יצחק למי שמאמין בו ולא אמר את זה.
תתעוררו כבר.. אפילו ביבי אמר ''סדר עולמי חדש'' ומשחק אותה כאילו הוא לא יודע
אמר בעצמו שרוצים להחדיר יענו צ'יפים חיישנים כאלה לילדים שיענו יזהירו אותם וזה.. יאללה נו בחייאת
5g לא מזיק לבני אדם
זה שטויות ופייק ניוז כל הדברים האלה
זה הוכח ש 5g לא מזיק
זה שטויות ופייק ניוז כל הדברים האלה
זה הוכח ש 5g לא מזיק
מעדיפה לא להאמין לזה
אתם הבאתם את זה על עצמכם.. אתם מממנים אותם בכל דבר שאתם עושים ועכשיו אני אגיד לכם מה אתם צריכים לעשות כדי לא לממן אותם יותר:
אל תקנו ממתקים (זה הרעל שלהם)
אל תקנו בשר ומוצרים מן החיי (הם הביאו אתכם לאכול בשר ולאכול מן החיי)
כמה שפחות תפעילו מוצרים חשמלית.
אל תקנו שטויות כי זה בזבוז כסף בשבילם.
אל תקנו ממתקים (זה הרעל שלהם)
אל תקנו בשר ומוצרים מן החיי (הם הביאו אתכם לאכול בשר ולאכול מן החיי)
כמה שפחות תפעילו מוצרים חשמלית.
אל תקנו שטויות כי זה בזבוז כסף בשבילם.
הוכח על ידי מי? מדענים שיש כתבה עליהם? אז זה לא נחשב, כל כתבה היא של האילומינטי ולא יהיו אף כתבות נגדם כי אז הם ימחקו.
הוכח על ידי כאן 11 אבל אני ממש בספק אם זה נכון^
אנונימית
5g הוכחה כקרינה שלא מזיקה לבני אדם את מוזמנת לבדוק
כדי להבין יותר טוב למה 5g לא מזיק לנו אתם כולכם מוזמנים לראות את הסרטון של טופ גיק שמסביר ממש על קצה הלשון למה הקרינה לא מזיקה
הקורונה:
הוירוס הכי חכם ביקום. יודע מתי להדביק ומתי לא.
יודע להבדיל בין שר מושחת לבין אזרח
יודע להבין בין חצי מטר לשני מטר
יודע להבין בין עשרה אנשים ל12
יודע להבדיל בין אוויר של הולכי רגל לבין אוויר שיוצא מתוך חלונות פתוחים
של רכבים ומרפסות
יודע להבדיק את כל מי שמחוץ לבית שלך, רק לא את בני משפחתך.
כשאתה מעשן אוכל או שותה אין בעיה להוריד מסכה הוירוס יודע
המסכות מועילות רק כשהן מופיעות בפירסומות של בתי חולים
הוירוס יודע טוב טוב לעבוד על בני אדם
תחשבו קצת..
חושבים שאלו שמתים מתו מקורונה בהכרח? 13% מיענו ''אלה שנדבקו'' מתו
רובם כמעט כולם מבוגרים שמתו כנראה מהמחלות שלהם ומספרים לכולם שזה כאילו קורונה. מנסים ליצור פאניקה בכוונה.
הוירוס הכי חכם ביקום. יודע מתי להדביק ומתי לא.
יודע להבדיל בין שר מושחת לבין אזרח
יודע להבין בין חצי מטר לשני מטר
יודע להבין בין עשרה אנשים ל12
יודע להבדיל בין אוויר של הולכי רגל לבין אוויר שיוצא מתוך חלונות פתוחים
של רכבים ומרפסות
יודע להבדיק את כל מי שמחוץ לבית שלך, רק לא את בני משפחתך.
כשאתה מעשן אוכל או שותה אין בעיה להוריד מסכה הוירוס יודע
המסכות מועילות רק כשהן מופיעות בפירסומות של בתי חולים
הוירוס יודע טוב טוב לעבוד על בני אדם
תחשבו קצת..
חושבים שאלו שמתים מתו מקורונה בהכרח? 13% מיענו ''אלה שנדבקו'' מתו
רובם כמעט כולם מבוגרים שמתו כנראה מהמחלות שלהם ומספרים לכולם שזה כאילו קורונה. מנסים ליצור פאניקה בכוונה.
5g?
אתם רציניים?
יש תשיות אבל הן עוד לא מופעלות רבותיי.
הסיבה העקרית לזה-שאין עוד מספיק מכשירים שתומכים בחמש גיי.
דבר שני,יש מקומות בעולם שאפילו אין בהן תשתיות של 4.
וגם-חמש גיי לא מזיק לאדם.
אתם רציניים?
יש תשיות אבל הן עוד לא מופעלות רבותיי.
הסיבה העקרית לזה-שאין עוד מספיק מכשירים שתומכים בחמש גיי.
דבר שני,יש מקומות בעולם שאפילו אין בהן תשתיות של 4.
וגם-חמש גיי לא מזיק לאדם.
דיי לדבר שטויות.
הg5 כבר מ2010 בארץ
הg5 כבר מ2010 בארץ
אנונימית
רק אניח את זה פה
אנונימית
הוא ערבי
הוא לא ערבי הוא בעצמו אמר שצריך להאמין באלוהים שזה יפסיק כל המצב הזה^
אנונימית
בהחלט. הקורונה זו סתם המצאה. רוצים לתת לנו חיסונים רעילים כדי לדלל את האוכלוסיה.
אנונימית עם הסרטון של הברקוד בכדור תרופה, זה בולשיט ויש כאלה שבכוונה סתם מפרסמים זה ידוע.
שואל השאלה:
אם כלכך הרבה מאמינים בזה למה אנחנו שותקים ונותנים לזה לקרות
אם כלכך הרבה מאמינים בזה למה אנחנו שותקים ונותנים לזה לקרות
אנונימית
לא אמרתי שזה אמיתי
הגל הזה של הסרטונים היה חייב להתחיל מאיפשהו ..
הגל הזה של הסרטונים היה חייב להתחיל מאיפשהו ..
אנונימית
התשתיות של הg5 פה מ2010. תפסיקו לדבר חרטאות. למה שירצו לדלל אוכלוסיה? וחוץ מזה הכלכלה במדינה נפגעה מזה, למה אתם חושבים שזה שווה את זה בשבילם?
אתם פשוט מדברים שטויות בערמות וממציאים תאוריות מטומטמות.
אתם פשוט מדברים שטויות בערמות וממציאים תאוריות מטומטמות.
אנונימית
אעלק שבבים אל תתחסנו בעיה שלכם.
אנונימית
נשבע אתם חרטטנים כולכם
כולה עוברים דור
עלק אילומינטי
כולה עוברים דור
עלק אילומינטי
אנונימי
וחוץ מזה כל עשר שנים יש מגפות. תפסיקו לדבר שטויות חזו את המגפה הזאת ממזמן, זה לא המצאה.
וביבי דיבר בכלל על ציפ (שלא חייב לשים כן) שמזהיר אם מישהו קרוב אלייך יותר משתי מטר, אז חאלס להלחיץ פה אנשים כמו ילדים בני 4.
וביבי דיבר בכלל על ציפ (שלא חייב לשים כן) שמזהיר אם מישהו קרוב אלייך יותר משתי מטר, אז חאלס להלחיץ פה אנשים כמו ילדים בני 4.
אנונימית
השפעת הספרדית הרגה 100 מיליון בני אדם.
לא יודע מה מתלהבים מקורונה.
מי שנמשך לשטויות האלו יש לו פשוט בעיות עם פרנויה. אולי לא מחשבות שווא פרופר, אבל מוזר להאמין לכל דבר באינטרנט שמחזק את תחושת הנרדפות והאיום.
לא יודע מה מתלהבים מקורונה.
מי שנמשך לשטויות האלו יש לו פשוט בעיות עם פרנויה. אולי לא מחשבות שווא פרופר, אבל מוזר להאמין לכל דבר באינטרנט שמחזק את תחושת הנרדפות והאיום.
שיהרגו אותי אני זורם
זה בולשיט. זה תאורית קונספירציה הזויה שמי שמפיץ אותה אלה אותם אנשים שמאמינים באילומינטי, לא מאמינים בחלל, בכוח כבידה, מאמינים שהעולם שטוח ועוד הרבה שטויות.
בפועל אין שום בעיה במנורות האלה הקרינה שיש מהם לא מזיקה בכלל ולא פוגעת לא בבני אדם ולא בצמחים. ובטח שאין שם איזה טכנולוגיה סודית, בסך הכל נורות לד חסכניות יותר מהנורות הקודמות.
בפועל אין שום בעיה במנורות האלה הקרינה שיש מהם לא מזיקה בכלל ולא פוגעת לא בבני אדם ולא בצמחים. ובטח שאין שם איזה טכנולוגיה סודית, בסך הכל נורות לד חסכניות יותר מהנורות הקודמות.
אכן ביל גייטס רוצה לדל את האוכלוסייה (האו אמר את זה מפורש עוד ב-2010).
תעקב אחרי החדשות של הרב אמנון יצחק שליט"א.
וכן, g5 - זה מזיק.
מסכים בם ben ועם נגה.
תעקב אחרי החדשות של הרב אמנון יצחק שליט"א.
וכן, g5 - זה מזיק.
מסכים בם ben ועם נגה.
אנונימי
וואו כמה שטויות נאמרו פה זה מטורף.
חיסונים העלימו מהעולם המון מחלות, הם עוברים פיקוח מטורף ולהשתיל בהם מדהו שלא אמור להיות בהם זה כמעט לא אפשרי.
הg5 לא מפיץ יותר קרינה מהטלפון הנייד שאתם מסתובבים איתו 24/7 והוא לא מסוכן בכלל, זה הוכח מעבר לכל ספק שאין בו שום סכנה ושהקרינה שלו היא קרינה בלתי מייננת.
מוסיפים לנו משהו למים? למה כי אמרו ביוטיוב? אפשר היום לקנות מסנן מים ב50 שקל ולגלות לבד שזה בולשיט אחד גדול ושאף אחד לא מוסיף לכם שום דבר למים.
לגבי ביל גייטס והסרטון המפורסם, אם באמת תראו רגע את הסרטון תגלו שהוא לא חזה שום דבר. הוא רק שיער שתיהיה עוד מגיפה בסגנון הסארס שהיה כמה שנים קודם לכן.
לכל הקונספירציות האלה אין אפילו הוכחה אחת ואין אפילו איש מקצוע רציני אחד שתומך בזה.
תפסיקו להאמין לדברים שאתם רואים ביוטיוב, תקראו, תחפשו מקורות, תראו מה אנשי מקצוע אומרים בעניין ורק אז תגבשו דעה.
חיסונים העלימו מהעולם המון מחלות, הם עוברים פיקוח מטורף ולהשתיל בהם מדהו שלא אמור להיות בהם זה כמעט לא אפשרי.
הg5 לא מפיץ יותר קרינה מהטלפון הנייד שאתם מסתובבים איתו 24/7 והוא לא מסוכן בכלל, זה הוכח מעבר לכל ספק שאין בו שום סכנה ושהקרינה שלו היא קרינה בלתי מייננת.
מוסיפים לנו משהו למים? למה כי אמרו ביוטיוב? אפשר היום לקנות מסנן מים ב50 שקל ולגלות לבד שזה בולשיט אחד גדול ושאף אחד לא מוסיף לכם שום דבר למים.
לגבי ביל גייטס והסרטון המפורסם, אם באמת תראו רגע את הסרטון תגלו שהוא לא חזה שום דבר. הוא רק שיער שתיהיה עוד מגיפה בסגנון הסארס שהיה כמה שנים קודם לכן.
לכל הקונספירציות האלה אין אפילו הוכחה אחת ואין אפילו איש מקצוע רציני אחד שתומך בזה.
תפסיקו להאמין לדברים שאתם רואים ביוטיוב, תקראו, תחפשו מקורות, תראו מה אנשי מקצוע אומרים בעניין ורק אז תגבשו דעה.
עשו בדיקות, עשו מחקרים, ומצאו:
g5 כן מזיק לבני האדם, כן מזיק ליצורים חיים אחרים שנמצאים בסביבה
כספי הציבור שמגיעים לממשלה מגיעים בסופו של דבר אל זה, אל אנשים שרוצים לדלל את אוכלוסיית העולם
תחשבו מה יצא לאנשים מזה:
שטחים, המון אנשים ימותו והצבאות יקטנו והארצות יהיו פגיעות יותר
כסף, אנשים ימכרו שטחים, תרופות, מכשירים בשביל כסף
על הקורונה אנשים אמרו שלא יקרה כלום, שהקורונה לא תגיע לישראל..
תראו מה קרה, כל מי שחשבתם שמשוגע, צדק, לא מאמינים כי פוחדים לגלות את האמת אפילו בלי מודע פוחדים, פוחדים שבאמת רוצים להזיק לנו, שמי שסמכתם עליו (ביבי למשל) תומך בזה ובעצם אתם מפחדים גם לקבל סכין בגב
אבל תתמודדו עם האמת!
האמת היא שאנשים רוצים להזיק לאוכלוסיית העולם ולדלל אותה משמעותית!!
תקחו את עצמכם בידיים כי רק כשזה יצא לפועל ותבינו זה יהיה מאוחר מידי!!!
g5 כן מזיק לבני האדם, כן מזיק ליצורים חיים אחרים שנמצאים בסביבה
כספי הציבור שמגיעים לממשלה מגיעים בסופו של דבר אל זה, אל אנשים שרוצים לדלל את אוכלוסיית העולם
תחשבו מה יצא לאנשים מזה:
שטחים, המון אנשים ימותו והצבאות יקטנו והארצות יהיו פגיעות יותר
כסף, אנשים ימכרו שטחים, תרופות, מכשירים בשביל כסף
על הקורונה אנשים אמרו שלא יקרה כלום, שהקורונה לא תגיע לישראל..
תראו מה קרה, כל מי שחשבתם שמשוגע, צדק, לא מאמינים כי פוחדים לגלות את האמת אפילו בלי מודע פוחדים, פוחדים שבאמת רוצים להזיק לנו, שמי שסמכתם עליו (ביבי למשל) תומך בזה ובעצם אתם מפחדים גם לקבל סכין בגב
אבל תתמודדו עם האמת!
האמת היא שאנשים רוצים להזיק לאוכלוסיית העולם ולדלל אותה משמעותית!!
תקחו את עצמכם בידיים כי רק כשזה יצא לפועל ותבינו זה יהיה מאוחר מידי!!!
אנונימי
אני מדבר על דילול האוכלוסייה. צפו בזה.
אנונימי
בחיים לא ראיתי כל כך הרבה אנשי קונספירציה באותו מקום. חלאס עם השטויות האלה חפרתם, זה לא נכון זה לא מעניין זה חרטא ואתם מאכילים ילדים שלא מבינים כלום בשטויות שלכם.
אף אחד לא מנסה להרוג אתכם לאף אחד לא אכפת מכם.
אף אחד לא מנסה להרוג אתכם לאף אחד לא אכפת מכם.
או אנונימי אני הכי אוהב תגובות כמו שלך. אתה אומר שהוכח שזה מזיק לבני אדם, בוא תביא סימוכין. אני מדבר איך על הסבר מדעי או על מחקר שנעשה שמוכיח שזה מזיק.
לגבי הקורונה, אתה באמת מאמין שזה וירוס שהופץ למטרת דילול אוכלוסיה? כמעט כל המתים מהוירוס הם זקנים עם מחלות רקע, אנשים שהוירוס לקח להם אולי חודש מהחיים, אנשים שגם ככה לא היו חיים עוד הרבה. אם מישהו היה רוצה לדלל אוכלוסיה, מאמין שהיה מצליח לפתח וירוס קצת יותר מוצלח לזה.
אגב הקורונה הגיעה לישראל כפי שכולם ציפו וישראל התמודדה איתה בצורה מעולה- פחות ב300 מתים, פחות מ20000 נדבקים, מערכת בריאות שהמשיכה לתפקד מעולה וכלכלה שהפגיעה בה לתווך הרחוק היא מינורית.
לגבי הקורונה, אתה באמת מאמין שזה וירוס שהופץ למטרת דילול אוכלוסיה? כמעט כל המתים מהוירוס הם זקנים עם מחלות רקע, אנשים שהוירוס לקח להם אולי חודש מהחיים, אנשים שגם ככה לא היו חיים עוד הרבה. אם מישהו היה רוצה לדלל אוכלוסיה, מאמין שהיה מצליח לפתח וירוס קצת יותר מוצלח לזה.
אגב הקורונה הגיעה לישראל כפי שכולם ציפו וישראל התמודדה איתה בצורה מעולה- פחות ב300 מתים, פחות מ20000 נדבקים, מערכת בריאות שהמשיכה לתפקד מעולה וכלכלה שהפגיעה בה לתווך הרחוק היא מינורית.
מה זה אבלל
דאק
הסרטון מחקר שמוכיח את הטענה שלי (היו 2) נמחקו/הוסרו מהמקום שרציתי
אז היה לי הסבר ונחקר אבל הם נמחקו
הסרטון מחקר שמוכיח את הטענה שלי (היו 2) נמחקו/הוסרו מהמקום שרציתי
אז היה לי הסבר ונחקר אבל הם נמחקו
אנונימי
סרטון בדרך כלל לא מוכיח כלום... מניח שהם נמחקו כי היה בהם שטויות. כדי שאשתכנע במשהו אני צריך משהו קצת יותר רציני מסרטון ביוטיוב, במיוחד כשכל המומחים בעולם טוענים טענה הפוכה מבסרטון.
האמת מי שהיה בסרטון זה פרופסור בריטי
שחקר ובדק ואמר שהגי 5 זה מסוכן ליצורים חיים
שחקר ובדק ואמר שהגי 5 זה מסוכן ליצורים חיים
אנונימי
dak173, לא הבנת. לא טענתי שאלה נדבקו - הם הדבקיו אותם בכונה. זה שרוב המתי ם - הם זקנים -זה רק מוכיח שהקורונה זה בלוף, והיא כמו שפעת רגילה...
אנונימי
הנה הסבר קצת יותר רציני על המערכת ועל מידת הסכנה בה, של גורם מוסמך
איזה שטויות...
אם שמים משהו במים זה חומרי חיטוי שהןרגים את המזהמים שיש שם
הקרינה לא עושה כלום חוץ מלהעביר מידע לטלפונים
אנשים שאין להם שום מושג מתחילים לקשקש וישר כולם מאמינים להם, ולמדע שכבר במשך מאות שנים מחקרים מעדיים מדויקים מתבססים על ישנים במטרה להרחיב את הידע האנושי ולשפר את הטכנולוגיה, לא מאמינים כי ראיתם סרטון של איזה אידיוט מקשקש כל דברים שהוא לא מבין בהם...
כמה טיפשים אנשים יכולים להיות
אם שמים משהו במים זה חומרי חיטוי שהןרגים את המזהמים שיש שם
הקרינה לא עושה כלום חוץ מלהעביר מידע לטלפונים
אנשים שאין להם שום מושג מתחילים לקשקש וישר כולם מאמינים להם, ולמדע שכבר במשך מאות שנים מחקרים מעדיים מדויקים מתבססים על ישנים במטרה להרחיב את הידע האנושי ולשפר את הטכנולוגיה, לא מאמינים כי ראיתם סרטון של איזה אידיוט מקשקש כל דברים שהוא לא מבין בהם...
כמה טיפשים אנשים יכולים להיות
חחח הילדה שנותנת כיפים מאחורה
ויש כבר הגזמה על ה5g הזה באמת
ויש כבר הגזמה על ה5g הזה באמת
אנונימי