10 תשובות
שירי flo rida :)
us, כמה הייתי רוצה , happy ,
juise wrld
אין לי אהבה של שימי תבורי
טונה גלגל ענק
הוא יעשה את העבודה
השיר החדש של בן זיני...
אני מצרפת לך קישור.
אבל בכל מקרה אם שירים לא יעזרו לך אני כאן אם תצטרכי לפרוק :)
ויש עוד שיר
https://youtu.be/gsyj8qziziu
קוראים לו its the worst day of my life
שירים עצובים או שמחים?
עצובים:
all too well
dear john
daylight
the archer
never grow up
soon youll get better

שמחים:
shake it off
the other side
into you
paper rings
easy
cruel summer
armand van helden - nyc beat
https://youtu.be/i4ctmcoksr0