7 תשובות
כן מגיע לה
לא חושב שאתה צריך להצדיק איכשהו את החסימה.
אם זה מה שאתה מרגיש, זכותך.
אם זה מה שאתה מרגיש, זכותך.
כן
ברור, לא יפה ולא מכבד מצידה
ברור. זה כזה לא יפה..
אתה לא חייב לה כלום אז תעשה מה שאתה רוצה
אם לחסום זה מה שעוזר לך להתגבר על זה תהנה
באותו הנושא: