5 תשובות
אני בפרקים הראשונים השתעממתי ובאמצע כזה התחיל להיות ממש מעניין
כדאי לראות
ראיתי את הפרק הראשון... בזבוז זמן
אני בפרק שלוש זה קצת משעמם אבל אני בטוחה שבהמשך זה יהיה ממש טוב
בהתחלה של הפרק הראשון זה היה משעמם וסיימתי את זה בתוך לילה