התחברות
הרשמה
אם אני שואלת שאלה ומנתקת אותה מהמשתמש שלי
ומוחקים לי אותה
עדיין ירדו לי נקודות אמינות?
25 במאי 2020, 09:47
אנונימיות
מחיקת שאלות
נאמני סטיפס
אודות סטיפס
6 תשובות
כן.
N
Nortriptyline
כן
Queen Butterfly
כן
Shireli :)
כן
M
Mr. Marvel
כן ברור
ד
דייי נו
כןכן
אוהבת לעזור
באותו הנושא:
אם אני שואלת שאלה מאנונימי ואז מתנתקת מהמשתמש כשאגיב בשאלה שלי זה יציין שואלת השאלה?
אם שואלים שאלה ומנתקים אותה מהמשתמש ועונים עליה לא מאנונימי זה מראה שאתה שואל השאלה?
אם מנתקים מהמשתמש שאלה ומוחקים אותה אחרי שנתקו מהמשתמש, ירדו לי נק' אמינות?
מכירים את זה שאתם שואלים שאלה מאנונימי ואתם מתחרטים שלא שאלתם מהמשתמש?
אם אני שואלת שאלה ואז עושה ניתוק ניתוק מהמשתמש לא יוכלו לראות את השאלה יותר נכון?
אם אני שואלת שאלה מאנונימית ואחר כך מגיבה מהמשתמש שלי, יראו שהמשתמש שלי הוא שואלת השאלה?
אם אני מתנתקת מהמשתמש בשאלה, ואז מגיבה לעצמי באותה השאלה, יראו שאני היא שואלת השאלה?
אם אני מתנתקת שאלה מהמשתמש ואז מגיבה, זה יכתוב "שואל השאלה" למעלה?
קרה לכם ששאלתם על עצמכם שאלה ממש אישית ומביכה ושכחתם לנתק מהמשתמש?
אם אני עונה על שאלה ומקבל פרח ואחרי זה אני מנתק לשאלה מהמשתמש יורד לי הפרח?
אם אני שואל שאלה ואז עושה נתק מהמשתמש יורידו לי נקודות אמינות?