7 תשובות
תחשוב טוב- יהיה טוב
אתה תהיה בסדר אתה תחלים אתה צעיר ופשוט תנסה להעסיק את עצמך ומחשבותייך ותנסה להיות פחות מודאג אם את כבר חושב אז לפחות שזה יהיה משהו חיובי
אל תדאג אני מנחשת שאתה צעיר ופשוט עם מחלת רקע לפי מה שאני יודעת אף אחד צעיר לא מת במדינה אז אל תדאג
אל תלך לבית חולים מחדירים שבבים שם למורדמים אל!!!!!!!!
שואל השאלה:
מה באמת,?
אנונימי
הכל בסדר אתה צעיר ובריא, תהיה חזק ותעסיק את עצמך. תאכל משהו קטן וטעחם לעודד את עצמך ותראה סרטונים או דפדף איפשהו כדי לא לחשוב על זה. באמת שאתה תהיה בסדר. תרגיש טוב והחלמה מהירה
אוי רפואה שלמה והחלמה מהירה
ותחשוב טוב כמו שאמרו פה