9 תשובות
אי אפשר להעלים זה הריח שלהם
אסור לקלח אותם הרבה גם אני רוצה:(
מקלחים אותם כזה פעם בחודשיים עם אני לא טועה עם שמפו וסבון מיוחדים שקונים בחנות חיות
יותר מידי סמים להיום
ממה שאני יודעת נקבות שהן חמוס פחות מסריחות אבל יכולות להיות טיפה אגרסיביות מזכר
זכר כדי להחליש את הסירחון שלו בדרך כלל מסרסים
יש קטע שעושים ניתוח לבלוטות של ההפרשה אבל מסכנים ולא מומלץ להסיר את הבלוטות האלה
זכר כדי להחליש את הסירחון שלו בדרך כלל מסרסים
יש קטע שעושים ניתוח לבלוטות של ההפרשה אבל מסכנים ולא מומלץ להסיר את הבלוטות האלה
מתה על המסכנים שעונים "באנונימי"
ומקבלים אובר ביטחון
ילדה מסכנה שולחת לך אלף נשיקות
ומקבלים אובר ביטחון
ילדה מסכנה שולחת לך אלף נשיקות
זה לא קשור היא צודקת למה לא?זה חייה זה כמו כלב כמו חתול כמו וואטאבר
בעקרון אפשר לעשות להם סירוס או/ו עיקור או/ו להעלים בלוטות טעם משהו כזה
ויש גם בושם לחמוסים.
יש מצב את אומרת לי איך שואלים שאלה כמו שאת/ה כתבת/ת?
ויש גם בושם לחמוסים.
יש מצב את אומרת לי איך שואלים שאלה כמו שאת/ה כתבת/ת?
שואל השאלה:
איליי אתה מהטלפון או המחשה
איליי אתה מהטלפון או המחשה
באותו הנושא: