9 תשובות
לא נורא מותר לפעמים להתפרע לא יקרה כלום
לא כזה גרוע, זה חד פעמי ומותר פעם ב..
לא נורא בכלל
העיקר שנהנת
הכל בסדר, כמה כפיות גלידה לא יהרסו לך את הדיאטה
ואו יהזוהים תאכלי כמה שבא לך מה אכפת לך מהדעה שלהם מה זה פעם ב מותר או רק חד פעמי מה זה החרא הזה אם בא לך תאכלי את כל שטראוס עם צריך
לא גרוע,תפנקי את עצמך מדי פעם,מותר לך
רק שתדעי שהחוק הכי חשוב בדיאטה זה לפעמים לעשות צ'יט דיי כי אחרת הדיאטה לא תחזיק לאורך זמן
זה לא נורא בכלל. רק שלא תהיה ממש קפואה כי יכאב לך הגרון