9 תשובות
אני חושב שתצאי, המקסימום הוא שיהיה קצת לא נעים או לא כיף.
את תרגישי הקלה אח''כ, זה יותר נעים מלהישאר נעולה.
תדעכני אותי פליז מה קורה 3>
את תרגישי הקלה אח''כ, זה יותר נעים מלהישאר נעולה.
תדעכני אותי פליז מה קורה 3>
שואל השאלה:
חחח כבר יצאתי
חחח כבר יצאתי
אנונימית
ייאי, איך את? :)
שואל השאלה:
מסתבר שהוא בחדר עם אחים שלי אז יאיי
מסתבר שהוא בחדר עם אחים שלי אז יאיי
אנונימית
ייאי חחח
שואל השאלה:
יואו אתה חמוד חחח
ו הייתי בטוחה שאני הבן אדם היחיד בעולם שאומר יאיי חחח
יואו אתה חמוד חחח
ו הייתי בטוחה שאני הבן אדם היחיד בעולם שאומר יאיי חחח
אנונימית
חחח מה
לא
זה שלי ;)
לא
זה שלי ;)
שואל השאלה:
אני די בטוחה שזה שלי אזז קרדיט
אני די בטוחה שזה שלי אזז קרדיט
אנונימית
חחח אז של שנינו ;)
באותו הנושא: