8 תשובות
כם לגמרי
ברור שזה בסדר את עוד ילדונת,קיבלתי באמצע כיתה ח כשהייתי כמעט בת 14 (אני שנתיים וחצי עם מחזור).
בטח עד גיל 15 זה נורמאלי לאחר מכן כדי לגשת להיבדק