התחברות
הרשמה
אני אוהבת אותכם אני אוהבת את העולם איזה עולם נהדר אנחנו חיים
24 במאי 2020, 16:29
העולם
חיים
התאהבות
3 תשובות
נחמד לך
F
Fastman
גם אני מרגישה ככה היום:)
d
dumb bitch
מסכימה
I
I'm Mark's guitar
באותו הנושא:
שלחתי לקראשית הודעה שאני אוהב אותה כי מחר סוף העולם
איזה זמר/ת אתם הכי אוהבים בארץ ואיזה אתם הכי אוהבים בעולם
הגיע הזמן להגיד לקראש שאני אוהבת אותו לא?מה אתם אומרים ?סוף העולם הגיע
למה כל העולם שונא אותנו? (מעטים אוהבים אותנו)
שלחתי לאבא שלי הודעה "אבא אני אוהבת אותך הכי שיש בעולם"
אמרתי לחבר שלי את הדבר הכי מרגש בעולם- אני אוהבת אותך בדיוק באותה רמה שאני שונאת מתמטיקה. איזה מרגש נכון?
מי הבן אדם שאתם הכי אוהבים בעולם ולמה אתם אוהבים אותו?
אני אוהבת מישהו שמעולם לא אהב אותי....
תחושת בדידות בעולם - למה אני מרגישה שכאילו אני לבד בעולם הזה ואף אחד לא אוהב אותי?
אני אוהבת אותה הכי בעולם, אבל היא ממש מגעילה!
את מי אתם הכי אוהבים בעולם וכמה אתם אוהבים אותו מ-1 עד 10?