3 תשובות
גם לי, לא נורא שילכו לעזאזל
שזה קורה לי מלא
תנסי להיכנס ...אני יודעת שזה לא נעים להדחף אבל בסוף את תשתלבי גם אני בהתחחה שרק נכנסתי לבית ספר החדש שלי הייתי ממש בדד אז החלתתי לנסות להדחף בהתחחה היה לא נעים עכשיו כבר יש לי חברות טטבות ואני חא לבד תנסי עם את צריכה עזרה תשאלי בםרטי אני אשמח לעזור!!