10 תשובות
לא... זה לא יפה לבנות
אנונימית
לא.. היא תהיה אומללה כל חייה!
כן.. אבל זה לא הכי יפה
לא
כן אבל כשהיא תגדל היא לא תאהב אותו o_o
אם כבר תמר (זה גם השם של אחותי)
כן אני מכירה הרבה בנות שקוראים להן תומר
כן
באותו הנושא: