5 תשובות
שתקנא הכל טוב
לא כי זה חבר שלך ואין מה לא להגאות בו
לא פאדיחה
אבל למה אישרת אותה בכלל
אבל למה אישרת אותה בכלל
אם הוא לא חתיך אז כן זה דיי פדיחה -3-
ממש ךא
באותו הנושא: