5 תשובות
אם הוא לא חתיך אז כן זה דיי פדיחה -3-
ממש ךא
לא פאדיחה
אבל למה אישרת אותה בכלל
אבל למה אישרת אותה בכלל
לא כי זה חבר שלך ואין מה לא להגאות בו
שתקנא הכל טוב
באותו הנושא: