5 תשובות
שתקנא הכל טוב
לא כי זה חבר שלך ואין מה לא להגאות בו
לא פאדיחה
אבל למה אישרת אותה בכלל
אם הוא לא חתיך אז כן זה דיי פדיחה -3-