3 תשובות
בטח שכן. גם באייפון 4 אפשר היה לצלם לרוחב, אז למה שלא באייפון se?
כן ניראלי כמו כל אייפון:)
אם התכוונת לצילומי פנורמה, אז כן:
"the phone can also take panoramas up to 63 mp".
(ציטוט מהערך "iphone se (2nd generation)" בוויקיפדיה האנגלית)