3 תשובות
בטח שכן. גם באייפון 4 אפשר היה לצלם לרוחב, אז למה שלא באייפון se?
כן ניראלי כמו כל אייפון:)
אם התכוונת לצילומי פנורמה, אז כן:
"the phone can also take panoramas up to 63 mp".
(ציטוט מהערך "iphone se (2nd generation)" בוויקיפדיה האנגלית)
"the phone can also take panoramas up to 63 mp".
(ציטוט מהערך "iphone se (2nd generation)" בוויקיפדיה האנגלית)
באותו הנושא: