12 תשובות
אוקיי נייס.. אני שוב אגיד את דעתי.. יש אנשים שרע להם או שיש להם מחלה או משהו בראש כלשהו. אין אנשים שרעים סתם ככה לדעתי. מקסימום מושפעים.
מסכימה
אנונימית
מסכימה עם כל מילה.
כל הכבוד שאת מנסה להעלות את המודעות, זה בסדר שאעתיק את הטקסט ואשתף אותו?
אני מבינה מה שאתה אומר. לדעתי כל אדם הוא טוב, אבל כשאתה שם כמה אנשים בקבוצה - הם רעים.
גם אתה מדבר על ילדים- ילדים מתנהגים איך שחינכו אותם, מה שהם רואים בבית, ומה שהם רואים בבית זה מה שההורים שלהם ראו בבית שלהם וכך הלאה.
מה שיותר מפליא אותי זה שההורים של בת דודה שלך לא לוקחים אותה לפסיכולוג שיעזור לה ואם צריך שתיקח כדורים וכו
אנונימית
שואל השאלה:
ברור תשתפי^
אנונימית
שואל השאלה:
כדורים זה רעל!
והם מחכים שהפסיכולוגית תיצור איתם קשר אבל היא לא יוצאת בגלל העומס כי אין עוד פסיכולוגים אצלה!
אנונימית
שואל השאלה:
ובטח שילדים רעים, ההורים שלהם לא חינכו אותם לנעול ילדה קטנה בגן בחדר חשוך.
אנונימית
אתה אומר אבל שלבת דודה שלך יש חרדה חברתית עוד מהגן אז עוד מהגן הם לא לקחו אותה לפסיכולוג?
סבבה מבינה שלא בא להם שהיא תיקח כדורים אבל מה עם עזרה מקצועית מאיש מקצוע? מישהו אבחן אותה בכלל? קבע אם מה שיש לה זה באמת חרדה חברתית או משהו אחר? ההורים שלה נשמעים לי לא מעורבים ושלא אכפת להם
אנונימית
ילדים עושים מה שהם רואים בבית ומתנהגים בצורה שמשקפת את האופי והאווירה בבית
כשהייתי בת שנה וחצי 3 פעוטות אחרים הרביצו לי ביחד כי לקחתי צעצוע שהם רצו
ממתי בגיל הזה יודעים מה זה לחבור ביחד כדי להרביץ למישהו אחר?
זה נטו חינוך
אנונימית
שואל השאלה:
לא היה לה בגן, היה לה בגן רק ביישנות אבל בגלל אנשים רעים היא לאט לאט פיתחה את זה ולא אמרה להורים.. רק לאחרונה היא אמרה.
אנונימית
שואל השאלה:
זה ממש לא נכון!! תאמין לי שיש ילדים טובים ויש רעים.
אנונימית
זה נשמע שאף אחד לא אבחן אותה ואתה סתם משער..
בתור מישהי שהייתה לה חרדה חברתית שנים על גבי שנים זה משהו שהגננות שמות לב אליו זה משהו שהמורים שמים לב אליו גם אם זה רק ביישנות
בכל מקרה אנשים מיסודם הם לא רעים הם רק עושים דברים רעים כי הם לא מחונכים
אנונימית