5 תשובות
שואל השאלה:
לא לא אני לא מגזימה. יש לי את אחת הרמות כאב הכי גבוהות עברתי ככ הרבה דברים החיים שכללו גם כאב פיזי וגם נפשי אושפזתי למשך חצי שנה ועברתי שם דברים קשים ולא התלוננתי פעם אחת. פשוט אני נורא לבנה ואני לא מבינה למה זה ככה שכל האיברים שלי תפוסים בגלל זה
זה לא אמור להיות כזה גרוע.. זה יעבור
זה קורה..
שימי אלוורה בפנים ובגוף את יכולה לתת לזה לעבור לבד או שתשימי אלוורה/שמן קוקוס/שמן זית
אז את מגזימה וקשה לך לסבול כאב.
מעניין תכלס מה יקרה לך בהיריון
אנונימי
שימי אלוורה זה ירגיע את העור, או לשים קרם לחות ולישון יותר שהגוף יתרפא מהר
ולא לדאוג זה יעבור עוד כמה ימים:)
באותו הנושא: