16 תשובות
לא ממש
אנונימי
שואל השאלה:
למה איך?
למה איך?
אנונימית
לא ,מנסיון
לא לצערי אין לזה אותו טעם
שואל השאלה:
אבל זה יהיה עדיין טעים?
אבל זה יהיה עדיין טעים?
אנונימית
יש לזה טעם של קרח עם טעם לוואי
הטעם של זה נחמד, לדעתי יותר טעים כשזה עדיין קפוא
שואל השאלה:
איזה באסהה.. תודה רבה! ❤
איזה באסהה.. תודה רבה! ❤
אנונימית
שואל השאלה:
מה, אפשר לאכול את זה כשזה עדיין קפוואא?
מה, אפשר לאכול את זה כשזה עדיין קפוואא?
אנונימית
זה יהיה טעים, אבל יהיה לזה קצת טעם של קרח והפרי יהיה פחות עסיסי...
הטעם לא יהיה 100% אותו דבר אבל זה עדיין אותו פרי
לא זה לא יהיה טעים זה מאבד את הטעם שזה בהקפאה מנסיון
אנונימית
יש סופרים ושווקים שמוכרים טרי אבל זה עולה הרבה יותר יקר לעומת הקפוא
שואל השאלה:
זה פשוט יהיה טעם דליל יותר?
זה פשוט יהיה טעם דליל יותר?
אנונימית
כי הקור משפיע על הטעם מן הסתם
אנונימי
בטח שאפשר קפוא אבל זה יהיה מוצק וקשה כזה. הקור משפיע אבל נראה לי שזה לא קריטי
באותו הנושא: