8 תשובות
שואל השאלה:
לא יודעת^
זה בדיוק למה אני שואלת ראיתי שאלה על זה בסטיפס של אם שמו גם לכם ולא הבנתי את הקטע
לא יודעת^
זה בדיוק למה אני שואלת ראיתי שאלה על זה בסטיפס של אם שמו גם לכם ולא הבנתי את הקטע
לא שמעתי על זה
אנונימי
לא יודעת הם חושבים שזה נוח או משהו
יש לי גם לצערי
^אבל מה המטרה של זה?
לנו גם יש את זה אבל אמרו פשוט להראות צילום מסך^
אנונימית
מצטרפת
פעם ראשונה שאני שומעת על זה
באותו הנושא: