11 תשובות
הכל תמיד קורה לטובה, גם אך עברת חוויות קשות הם רק חיזקו אותך ונתנו לך עוד כלים להתמודד עם מכשולים. לנצל את הרגע, גם אם לא זוכרים מה קרה באותו רגע, לחוות אותו בצורה הכי טובה- זה מה שהכי חשוב.
עריכה: סליחה אם אמרתי משהו רע.. למה יש מינוסים..?
עריכה: סליחה אם אמרתי משהו רע.. למה יש מינוסים..?
לא לרדוף אחרי אנשים
בסוף הם יראו שלא אכפת לך מהם והם ירדפו ויעשו הכל כדאי לחזור אלייך
בסוף הם יראו שלא אכפת לך מהם והם ירדפו ויעשו הכל כדאי לחזור אלייך
הכל עובר, לא משנה מה קורה וכמה זה קשה הכל עובר
זה תלוי במקרים אבל יש דברים שפשוט לא צריך לדאוג לגביהם כל כך והכל בסופו של דבר קורה, יגיע ויעבור אז לא לתת ללחץ להרוס
להיות אתה,לא משנה כמה ינסו להוריד אותך,
תהיה אתה.
להבין שיש אנשים כולכך מגעילים בעולם
וכול כך קנאים,לעשות את ההכי טוב עבורך.
תהיה אתה.
להבין שיש אנשים כולכך מגעילים בעולם
וכול כך קנאים,לעשות את ההכי טוב עבורך.
להיות רגועה תמיד זה המפתח להכל, זה הוציא אותי מכל כך הרבה מצבים מביכים, מלחיצים, רעים... זה פשוט מדהים כמה שזה עוזר.
תמיד הרצון להיות הגירסא הכי טובה של עצמי מעורר בי תקווה, לנסות לעשות דברים חדשים,כשאני בתקופה לא טובה ואז לעבור אותה,להעריך דברים,העתיד.
כן! שאין סיכוי שמה שאנחנו מכירים(העולם הזה וכדור הארץ) זה הכל בטוח יש עוד משהו מטורף
שואל השאלה:
איזה דברים מדהימים אתם אומרים
איזה דברים מדהימים אתם אומרים
אנונימית
שיש לי חלומות שאם אצליח להגשים הם יעזרו לאנשים, רק בשביל זה אני חייבת להמשיך לחיות.
המציאות האנושית מורכבת מהמשכיות, משום שכל האנשים שעמנו היום הושפעו מהאנשים שעבר זמנם; אנשים לומדים, בניגוד לתפיסתם השחצנית, בעיקר על-ידי חיקוי מופתי אחרים ואחרות; ולכן, אם יתנהג אדם במצוינות מוסרית ומעשית ישפיע לטובה לא על אנשי תקופתו לבדם, כי על כל הדורות שיבואו אחריו: ימינו ושבועינו וחודשינו ושנינו ועשורינו הם הזדמנות.