4 תשובות
שואל השאלה:
את מי לשאול ומה להגיד??
אנונימית
כל בית ספר זה שונה.. את צריכה לשאול אצלי זה חובה אלה אם כן אני אומרת למורה שלי שאני לא מרגישה טוב ואני הולכת לעשות בדיקת קורונה או לא יודעת משהו כזה
אנונימית
אצלנו מוצדק כל בית ספר זה שונה לדעתי
אצלנו אם מודיעים למורה אז כן, הכל מוצדק ואין חובה לבוא ❤