7 תשובות
הייה נכון
בהנהגת חיפה יחזרו לא לפני חודש הבא
אצלנו אמרו שחוזרים ב2.6
אני גם מחכה ולא אמרו לנו כלום בנתיים
לפי מה שאני יודעת אמורים לחזור ב31.5 אבל נגיד לשכבה שלנו בשלישי כבר עושים פעולות רגילות במקום הזום אבל כנראה לא בשבט
את האמת וזה נשמע קצת אגואיסטי אבל לא אכפת לי מה יקרה חוץ מלקורס בגלל שממש נהרסה לנו השנה
אה וגם לשמיניסטים שנהרסה להם השמינית וזה נורא עצוב לי
אה וגם לשמיניסטים שנהרסה להם השמינית וזה נורא עצוב לי
אצלנו חוזרים ב2.6
באותו הנושא: