התחברות
הרשמה
איך אפשר להתחיל לדבר עם מישהו מהשכבה בצורה לא מביכה מבלי ליפול עליו ככה סתם משום מקום?אין שום חברים משותפים/שיעורים ביחד
23 במאי 2020, 16:06
נושאים לשיחה
התחלות
קראש
ביטחון עצמי
ביישנות
2 תשובות
להגיב לו על סטורי או לבוא לישיבות איתו לנסות לפתח איתו שיחה
D
Deep
בשיחה שכבתית עם יש. בחצר שהוא יושב עם עוד כמה אנשים לשבת גם.
ד
דובון כתום
באותו הנושא:
בנות שאתן רואות מישהו חתיך בבית ספר מהשכבה שלכן אתן מנסות להתחיל איתו או שאתן מתביישות?
איך להתחיל לדבר עם מישהי מהשכבה ואף פעם לא דיברנו
איך להתחיל לדבר עם ילד מהשכבה שלי שיש לי קראש עליו ?
יש ילד נורא חתיך וחמוד מהשכבה שמעלי איך אפשר להתחיל לדבר איתו? בבקשה תענו
איך להתחיל לדבר עם מישהי מהשכבה?
יש מישהו מהשכבה שהייתי מעוניינת להכיר אבל אין לי אומץ להתחיל לדבר איתו. המשך...
אני מרגישה עומד להתחיל לי התקף חרדה קשה אפשר לדבר עם מישהו בבקשה
לפי שבועיים בערך מישהו מהשכבה שלי התחיל לעקוב אחריי
עזרה מבנות איך אפשר להתחיל לדבר עם ילדה מהשכבה שלי גם אם אני לא מכיר אותה?
זה יהיה מוזר להתחיל עם מישהי מהשכבה שלי שלא ממש יצא לי לדבר איתה באינסטגרם?
אני בכיתה י' איך להתחיל לדבר עם בנים מהשכבות הבוגרות יותר?שלא יהיה מוזר מדי..