4 תשובות
אמרו שיהיה דמויות חדשות אבל לא יודעת למה זה יהיה ממש מבאס אם זה יהיה בלעדיהם
יהיה עוד עונה?
לו ונדיה הלכו למלגה הזאת בנויורק וגם קרלה הלכה ללמוד איפשהו, פולו מת וואלריו אני לא זוכרת אבל ממש מבאס שהם לא יהיו בלעדיהם אין סדרה
מצחיק שקאייטנה ימח שמה ורבקה נשארו וקרלה ולו לא נשארו
אבל לפחות השאירו את אנדר סמו גוזמן ועומאר