4 תשובות
אם אתה תעשה את זה אתה פשוט תישרף, לא תשתזף.
שואל השאלה:
אני לא לבן בעצם אני אמצע כזה לא חום לא לבן. בהיר
אני לא לבן בעצם אני אמצע כזה לא חום לא לבן. בהיר
ללכת לים לשבת 20 דק על צד אחד ועוד 20 דק על צד שני
ועם קרם הגנה
לא 4 שעות ממש לא
ועם קרם הגנה
לא 4 שעות ממש לא
תקח גלשן, תוריד חולצה ותגלוש בשעה 11-14:00 כזה.
אל תשים קרם הגנה ואז כנראה שתחזור עם יותר צבע.
בכל אופן, אם אתה לבן אז אתה רק תשרף ולא תצליח להשתזף בחיים ורק תחזור אדום.
אין מה לעשות...
אל תשים קרם הגנה ואז כנראה שתחזור עם יותר צבע.
בכל אופן, אם אתה לבן אז אתה רק תשרף ולא תצליח להשתזף בחיים ורק תחזור אדום.
אין מה לעשות...
באותו הנושא: