4 תשובות
אם אתה תעשה את זה אתה פשוט תישרף, לא תשתזף.
שואל השאלה:
אני לא לבן בעצם אני אמצע כזה לא חום לא לבן. בהיר
ללכת לים לשבת 20 דק על צד אחד ועוד 20 דק על צד שני
ועם קרם הגנה

לא 4 שעות ממש לא
תקח גלשן, תוריד חולצה ותגלוש בשעה 11-14:00 כזה.
אל תשים קרם הגנה ואז כנראה שתחזור עם יותר צבע.
בכל אופן, אם אתה לבן אז אתה רק תשרף ולא תצליח להשתזף בחיים ורק תחזור אדום.
אין מה לעשות...