15 תשובות
מצטרפת לשאלה
לחרוש
נראה לי פשוט לענות על כמה שיותר שאלות.


להיות פופולרי במקום הזה זה רע לדעתי
למה?
שואל השאלה:
למה זה רע?
אנונימית
האנשים פה לא משהו במיוחד, ועדיף שתהיו פה פחות ויותר תתעסקו בחיים שלכם ותעשו משהו מועיל
לענות על כמה שיותר שאלות, להיות פעיל בחברים לעט ולהגיב בקיר התודות.
Hex
שואל השאלה:
פעם ראשונה חמות
אנונימית
פשוט תעני על מה שאלות ואנשים יגיד "אה אני רואה אותה כל שאלה"
אל תשאלי שאלות מאנונימי
אנונימי
סלב כמוני ? אי אפשר להיות
תענו על השאלות ברצינות רבה ועיניניות, תעלו שאלות שיעניינו את חברי האתר תכתבו בצורה מנומסת
תכתבי בכל קיר שתראי איי פעם ובום תתפרסמי כמוני כי אין מפורסם ממני פה
את פונה הרבה לאנשים בפרטי,
מדברת עם אנשים דרך שאלות,
יוצרת שיח דיבור, עניין,
שואלת הרבה שאלות שיגיעו לחמות
(את בחמות דרך אגב)
אני יכולה להמשיך אם בא לך..
אנונימית
כי את הרבה זמן בו