התחברות
הרשמה
גם לכם יש את הרגעים האלה שפשוט בא לכם להיות באיזה אי או ארץ אחרת ולהעלם?
:(
22 במאי 2020, 23:18
מצב רוח
דיכאון
יאוש
מחשבות
עצב
4 תשובות
וואו כלכך הרבה פעמים
Y
Yeet.
כן לול חשבתי רק אני
~
~WOW~
כל יום כמעט.
מ
מחשבות טובות
ועוד איך וכמעט תמיד
ש
שלומי=
באותו הנושא:
ברגע שתגיע הגאולה, באיזה צד תרצו להיות?
באיזה מקום הכי בא לכם להיות כרגע?
איך לא לצחוק ברגעים רציניים וברגעים חשובים כאלה..? פשוט יש לי נטייה לצחוק ברגעים כאלה כל הזמן.
באיזה סיטואציה הייתם רוצים להיות ברגע זה?
באיזה גיל אתם רוצים להיות כרגע?
תקשיבו רגע- אני ישנתי ואמא שלי פשוט נכנסה לחדר העירה אותי ושאלה אותי שאלה..(המשך)
אני לא רוצה לגרום לכם להיות טבעונים או משהו אם אתם לא בעד השאלות האלה אל תכנסו פשוט כרגע הבנתי משהו.
כאלה שהנשיקה הראשונה שלהם הייתה כושלת באותו רגע ניסיתם שוב להתנשק או שפשוט עזבתם?
יש לכם רגעים שבא לכם פשוט להיות לבד ולבכות?
לפעמים יש לכם גם רגעים שפשוט בא לכם להיעלם שנייה מהעולם?
גם לכם קורה שיש רגעים כאלה שפשוט אתם נעצרים ונכנסים למן עצב כזה ואין כוח לכלום