5 תשובות
כדי שיהיה אפשר לשבת על האסלה כדי לקיים את צרכינו
כדי לשבת?
נראלי כי האסלה עלמה מחרסינה וזה לא נוח
כדי שנשב לא יהיה קר שאנחנו יושבות חחח וזה יותר נוח
כדי שיהיה איפה לשבת
באותו הנושא: