16 תשובות
לא מתאימים.
אחד מציק וצורח
השניה פשוט נראת כמו פוסטמה
בואו נדבר על השיפ הכי טוב בנארוטו נארוטו וסוסקה
שואל השאלה:
גם לדעתי מתאים לו להיות עם הינאטה אבל סאקורה דמות חמודה וגם מעצבנת אבל הם די חמודים
אנונימית
הינאטה לדעתי מאוד יפה. עיניים מלחיצות אבל no joke
שואל השאלה:
וואו נארוטו וסאסקה זה הדברר אבל עם הינאטה הם יותר חמודים כי לנארוטו לדעתי מגיע יותר טוב מסאסקה
אנונימית
אני שונא את סאקורה אז לא
איתי סאקורה היא בידיוק בשבילך^
צודקת אבל אין על סאסקה ממש חטיף
איכס לא היא מציקה רצח
נו בידיוק בשבילך^
אם היא בשבילי אז צ'וג'י בשבילך
מי זאת שכחתי. יש לי את rias מhigh school dxd בראש אז לא זוכר דמיות אחרות כול כך
זה לא מישהו זה מישהו זה השמן עם החיתול על הראש
סאקורה היא זבל
אנונימית
אממ לדעתי מתאימה לו יותר הינטה
עדיין לא סיימתי שיפודן אז אין לי מושג מה קורה בסוף
לא טוב כי נארוטו שימושי וסאקורה לא.