5 תשובות
סתם ויכוח מפגר. אם מישהו מבטא את זה בשיר לא אומר שצריך להתבריין עליו כל החיים עכשיו. לא צריך לעשות ביג דיל
תלוי. אם הם אומרים בגזענות זה לא בסדר. אבל אני וחבר שלי קוראים אחד לשני ככה בצחוק אז זה סבבה ככה.
סתם הפכו את זה לביג דיל פתאום בגלל טיק טוק. אף אחד בארץ לא התייחס לזה עד אז.
ולשאלה - לא אגיד את זה כי זה לא מכבד, אבל בעיני התגובה לאנשים שאומרים את זה וההייט שהם מקבלים על זה היא קצת מוגזמת. ברור שזה לא בסדר אבל עדיין.
אחלה אנשים. נו באמת, מה כבר יש לי לחשוב עליהם? אני לא מכירה אותם. וכמו שזאת שמעלי אמרה- שיעשו מה שבא להם.
שיעשו מה שבא להם