4 תשובות
לא כי כנראה המצב בבית שלהם לא טוב
שמעי זה מעצבן כי זה תאומים אבל הייתי מכבדת אותם כי בכל מקרה הבית שלהם..
לא הייתי כועסת אולי לא בא להם להיות בבית אני לא יודעת
אני 99 אחוז מהפעמים לא מזמין בגלל המצב בבית
אנונימי