4 תשובות
שואל השאלה:
אסור לשחק כי זה לא מביא ערך מוסף
אנונימית
א. זה נראה כאילו את סה''כ רוצה מאיתנו תשומת לב (לא שיש לי בעיה עם זה❤).
ב. זה ששיחקת במחשב יותר מדי היום לא אומר שאת צריכה להעניש את עצמך. עדיף לך ללמוד לקח ובפעם הבאה לשחק פחות.
ג. הלמידה הזאת זה חשוב, אז זה לא ממש עונש, ואם אלה העונשים אז "תענישי" את עצמך לעיתים קרובות יותר. מה שכן, אל תוותרי על ארוחות!! זה חשוב!
אנונימי
למה להעניש? על מה? מותר לשחק לא?
את זקוקה לטיפול, אני לא ציני.