5 תשובות
ברור.
בית הספר לא אופציה?
שואל השאלה:
סיימתי בית ספר
אנונימי
בטח, למה לא
בכל מקום :)
אז כרגיל - במקומות עבודה והתנדבות, דרך חבריםות שלך או סתם בתור בסופר.
שואל השאלה:
קשה לי להתחבר לאנשים
אנונימי