11 תשובות
לא יודעת מה ההגדרה שלך לבוגדת
מניחה שלא
זכותך ואין קשר לבוגדת
מה פתאום, זכותך
כן את בוגדת אם את יהודיה את אמורה לגור פה בארץ לא לעזוב אותה!! רק איחוד עם ישאיר אותנו מלוכדים נגד הערבים.
אנונימי
ממש לא. זה בסדר גמור
^ מה קשה לך לקבל דעות של אחרים? לא טוב לה פה? שתעבור לחול. לגיטימי
ממש לא, רק ילדותיים יגידו לך שכן.
לא. לא בוגדת בכלל וגם אם כן מה אכפת לך שיגידו שאת בוגדת תעברי לאיפה שאת רוצה אלו החיים שלך.
יאלה מה את שמה עליו תעשי מה שאת אוהבת
גם אני כשאהיה גדולה אגור בלונדון ואני בטוחה בזה
זה החלום שלי מגיל קטן
לא ממש לא
לא, גם אני רוצה להגר.
אין דבר רע בלרצות לחיות טוב יותר.