5 תשובות
h&m
בילבונג
קניתי היום בעדיקה, ממש טוב ויש מידות של נערות ולא של ילדות או נשים
יש בעדיקה, billabong,פיקס
שואל השאלה:
תודה! אם אתן מכירות עוד אשמח שתכתבו