התחברות
הרשמה
היי, המחנכת שלי שאלה אותי למה לא באתי בימים האחרונים ואני רוצה להגיד לה שלא באתי כי אני מפחדת מהקורונה, אבל..
יש ימים שאני כן רוצה לבוא, אז אם אני אומרת שאני לא באה בגלל שאני מפחדת מהקורונה, אז למה יש ימים שאני כן באה? איך אני מסבירה את זה
22 במאי 2020, 12:32
מורים
תירוצים
כיתה
3 תשובות
תאמרי לה שאמא שלך עדיין היתה מתלבטת אם לשלוח
א
אוהבת פיצה
ההורים ביקשו עזרה בסידורים, את לא מרגישה טוב
ק
קופיקו הקיפוד
תגידי לה שלא באת
כי היה חם.
ל
לּא אכּפּת לּיּ
באותו הנושא:
לא באתי היום לבית ספר והמחנכת שלי התקשרה אליי עכשיו מה להגיד לה?!!? אם אגיד לה את האמת היא תצרח ותשנא אותי ולא באלי!!
יואו המחנכת שאלה אותי בוואטסאפ "היי מותק מה שלומך, למה לא באת היום?" ולא באתי כי רציתי יום חופש וכל היום ישנתי, הייתי
לא באתי לא ביום השואה ולא בעוד יום שבוע שעבר וגם לא באתי אתמול...אין לי כוח ללכת היום אבל המחנכת תשאל מה אתם אומרים?
היום המחנכת שלי שאלה אותי מה אני רוצה להיות בצבא..
אם שאני לא באתי 3 ימים המחנכת שלי בכלל לא שאלה עלי.
המחנכת שלי כועסת עלי שלא באתי היום לתגבור כי יש לי מחר מגן בהיסטוריה ו.. (בבקשה אני מתכננת שתכנסו)
אני לא באתי היום לבית הספר והמחנכת שלי ממש חופרת לי..
היום לא באתי לבית ספר, מה להגיד למורים כשהם ישאלו אותי למה לא באתי?
המחנכת שאלה אותי מה אני עושה בבית מה לענות לה?
לא באתי יומיים לבית ספר , והודעתי אתמול למחנכת שלי, ולא ידעתי שצריך להודיע גם היום, ועכשיו היא שאלה למה לא באתי...
יש לי היום מבחן חשוב ואני ממש לא מרגישה טוב , והמחנכת שלי שואלת למה לא באתי