6 תשובות
כאילו בשביל לא לצאת חנונים (?)
בחיים יש מנהיגים ומונהגים, המונהגים, כלומר העדר, לא יודעים ליזום פעולות ומפחדים מזה ומחכים לראש העדר
שואל השאלה:
לי אישית אין בעייה להגיש ראשונה...
כי זה מרגיש שחצנות, אתה סיימת ראשון אז אתה הכי חכם והצלחת הכל
אבל אני לא באמת מבינה את זה
דווקא זה כיף להגיש ראשון, פעם בכיתה ח לא התכוננתי למבחן ואחרי איזה עשר דקות רבע שעה הגשתי אותו ריק עם השם שלי כולם היו בטוחים אני גאון
אנונימי
אני אישית לא מגישה ראשונה כי אם אף אחד לא הגיש אז אני ישר חושבת שעשיתי משהו לא נכון, הראש שלי פשוט "איך זה הגיוני שסיימת לפני כולם? כנראה עשית משהו לא טוב". אז אני עוברת על המבחן שוב + מחכה שמישהו אחר יגיש.