5 תשובות
הוא*
למה לרמוז תעשי לי גבות פשוט, תגידי לו שזה מהשעמום. הרבה עושות גבות לחבר שלהן ותוך שעמום וגם מוציאות שחורים
תשאלי אותו מה קרה לגבה השניה
אנונימית
תגידי לו שירים גבה אחת ואז כשהו ירים תגידי לא רק אחת כל פעם עד שהו יקלוט
תגידי לו:
חבובצ'יק, בלי להעליב כן? יש לך גבה אחת