9 תשובות
כן.
אני אוהב אותן עצבניות
שלא תיהיה חסרת חשק לחיים
גם, כן :)
תלוי במידה, לא אובר אדישות כמובן :)
תלוי במידה, לא אובר אדישות כמובן :)
כן
אבל שכמה שתיהה עדינה שתיהיה מלאת חיים ומצחיקה.
כן זה מעיד על זה שהיא כל עדינה.
כן,
אבל שלא תיהיה אדישה או שקטה באופן מפחיד.
אבל שלא תיהיה אדישה או שקטה באופן מפחיד.
באותו הנושא: