17 תשובות
כן נשמע מגניב:)
למה לא, תיסלם
רעיון נחמד לכל המכורים שבינינו.
לא הייתי מתנגד.
שואל השאלה:
תשארו מעודכנים עוד מעט אני מסיים :)
אכן, נשמע נחמד ביותר :)
אוי נשמע מגניב
שואל השאלה:
אוקיי, יצרתי את התוכנה! מי רוצה להיות הנסיין הראשון?
אנונימי
שואל השאלה:
מי שעונה ראשון מקבל את הנסיון הראשון והיחיד בנתיים!
אנונימי
איך בדיוק?
אניי
שואל השאלה:
אוקיי זה בנתיים עובד רק למי שיש לו דיסקורד. מי שיש שיאמר אני אשלח לו הודעה..
אנונימי
מה זה דיסקורד חחח
יש לי
שואל השאלה:
מישהו רוצה לנסות? עכשיו הוא פתוח
אנונימי
אניי