41 תשובות
אני חושבת שגיל 20 כדי להתחתן וגיל-21-22 כדי להתחיל להקים משפחה:)
23 24 (:
25+משהו כזה 22 זה צעיר מידי
20-21 להתחתן ולהקים משפחה 22+
29-32
לא פחות ולא יותר.
בונא ילדי כאפות מה אתם מדרגים -1
27-30 לא פחות ולא יותר:)
כולם לעשות -1 כמו חיילים!
איזה חיילים טובים:) גם פה!
מי עושה מינוסים? חבורת משועממים!
20-18
22
לדעתי בחורה יכולה להיות בת 25-26 וגבר 27-29 צריך להנות מהחיים תבינו אי אפשר לגדל ילדים אתם גם לא בשלים וגם עד שסיימתם צבא ולימודים אתם צרכים להנות קצת
בחורה בערך בגיל 25-26 זה נראה לי אידאלי.
בכל זאת, אחריי שירות צבאי צריך קצת להנות, צריך ללמוד, למצוא עבודה... לא צריך לרוץ ולהביא ילד כשאת לא בשלה בגיל 22. זה ילד, לא צעצוע. זה חתיכת אחריות.
23-27.
25-28
25 להתחתן
27 להקים משפחה
אנונימיתתת
23 להתחתן, ו24 כבר להתחיל להקים משפחה:)
גיל 20-22 להתחתן ולהקים משפחה?
איזה מפחידים אתם חח 28+ זה נחמד
26-32
גיל 26
23 להתחתן 25 להקים משפחה d:
25 להתחתן 27 להקים משפחה
אנונימית
23-24 להתחתן 25 ילד ראשון
אנונימי
24-25 חתונה
26-27 ילד ראשון
בנות 21- 24 ילד ראשון 25
בנים 23- 26 ילד ראשון 27
22-24 להתחתן וילדים 23-24+
64
אנונימי