5 תשובות
אל תקשיבי להן,את לא מכוערת את מהממת(:
אחים שלי שלי כל הזמן אומרים לי שאני מכוערת אבל כבר לא איכפת כי אני אוהבת את מי שאני ואני לא שאלתי אותם מה הם חושבים ואולי בעיניהם את מכוערת אבל בעיני אנשים אחרים את תיהיה יפה וזה ממש לא בסדר שהם אומרים לך את זה והעיקר שאת אוהבת את עצמך והשאר לא חשוב.. ואת מהממת כמו שאת ואל תקשיבי להם..
מה השאלה?
גם אצלנו זה ככה אבל אני באמת מאמינה שכל אחד יפה בדרך שלו ואני ממש לא אומרת סתם אף פעם לא יצא לי להגיד שמישהי מכוערת כי אני לא חושבת ככה לכל אחת יש משהו אולי אני לא ראיתי אותך אבל אני בטוחה שאת מהממת כמו שאת ואת לא צריכה להקשיב להם3>
אין מה להתייחס
באותו הנושא: