התחברות
הרשמה
הברזתי עם חברה מהשעה הראשונה ותכף יש לי יום הורים והמחנכת שאלה למה הברזנו בבקשה עזרה
21 במאי 2020, 15:47
מורים
תירוצים
הברזות
הורים
שיעורים
2 תשובות
מישהי מכם בכתה
ה
השונה והמוזרה
אני תמיד אומרת שלא הרגשתי טוב והייתי צריכה אוויר או שאני פשוט אומרת שהייתה לי סחרחורת.
A
Anonymous_ks
באותו הנושא:
זה מוציא אותי רעה שאני הברזתי לחברה שלי כי לא היה לי חשק לצאת?
אני וחברה הברזנו מהשעה הראשונה והמחנכת שאלה ולמה תעזרו למצוא סיבות תכף יש לי יום הורים
הברזתי בפעם הראשונה ואני מרגישה ממש רע בגלל זה
הברזתי שעתיים ראשונות..
הברזתי היום פעם ראשונה שלי
הברזתי משעתיים ראשונות עם אותה מורה כי לא קמתי
חברה כועסת כי הברזתי לה
אני הברזתי שעה ראשונה ויש לי שעתיים תירוצים?
כדאי לי לבוא לשיעור מתמטיקה אם שעתיים ראשונות הברזתי ורק בכיתי
הברזתי משעתיים ראשונות ועכשיו יש הפסקה ואני באה, זה בסדר לבוא בהפסקה או עדיף כשהיא תגמר?
תקשיבו הברזתי מפעילות בית ספרית וזו פעם ראשונה שהברזתי. יכולים להשעות אותי?