5 תשובות
אני לא מרגישה הבדל אצלי בכיתה
לא, כמו שהם היו רעים, הם נשארו רעים
אצלי לא, אולי התקרבנו קצת
לא, זה הרגיש כאילו לא עברו חודשיים מאז שראינו אחד את השני