5 תשובות
אני לא מרגישה הבדל אצלי בכיתה
אצלי לא
לא, כמו שהם היו רעים, הם נשארו רעים
אצלי לא, אולי התקרבנו קצת
לא, זה הרגיש כאילו לא עברו חודשיים מאז שראינו אחד את השני
באותו הנושא: