7 תשובות
אני מכירה משם כמה ילדים אני חושבת שיחסית הוא סבבה לגמרי
חח זה בית ספר למוגבלים ויש שם מלא ערסים
אנונימית
שואל השאלה:
יחחח למה למוגבלים??
יחחח למה למוגבלים??
אנונימית
כולם שם ערסים והממוצע על הפנים
אנונימית
אם יש לך יכולות לא כדאי לך ללכת לשם זה סתם יוריד אותך במקום לעלות
אנונימית
את ממש מכלילה וזה לא נכון יש ילדים שהם ממש לא ערסים והם מאוד נחמדים
אני שם הוא סבבה
אנונימית
באותו הנושא: