6 תשובות
לא בתוך הכיתה אני חושב
לא
עשו את זה עניין של בחירה בגלל החום וכל זה אבל תקחי איתך ליתר ביטחון
אצלנו חייבים גם בכיתה
לא עד סוף השבוע ובכללי בגלל החום משבוע הבא חייב מסיכה מכיתה ד ומעלה גם בכיתה וגם בחוץ אלה אם כן ישנו את הדבר הזה